Beantwoord

Experia Box V10A rood lampje

  • 13 July 2019
  • 3 reacties
  • 1834 keer bekeken

Na het aansluiten van de expedia box aan een wandcontactdoos blijft het lampje rood en maakt hij geen verbinding. Ik denk dat het probleem ligt bij de wandcontactdoos maar kan helaas niks vinden. Kunt u mij misschien hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 14 July 2019, 11:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
@Maud Boreel,

vaak is het dan zo dat je abbonement nog niet geactiveerd is vanuit KPN. Ligt niet aan jouw dan.

Het beste kun je even bellen met de klantenservice en navragen of je KPN account administratief verwerkt is. Geef bij het telefonische contact ook duidelijk aan van het rode lampje.

Mocht je abbonement wel geactiveerd zijn dan gaan we verder zoeken naar een oplossing om het werkend te krijgen voor je.

S6
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Maud Boreel, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je op het moment nog geen verbinding krijgt via je Experia Box en het zoekt bij de wandcontactdoos. Dat kan inderdaad zo zijn, maar is je abonnement al wel geactiveerd? Dat is namelijk ook belangrijk om te weten.

Je kan in ieder geval de Experia Box even ontkoppelen en opnieuw aansluiten. Werkt dat niet, dan help ik je graag verder. Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is!
Reputatie 7
Badge +21
@Maud Boreel, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen, of is het inmiddels opgelost?

Reageer