Beantwoord

Experia Box v10a start regelmatig spontaan opnieuw op

  • 5 November 2020
  • 6 reacties
  • 617 keer bekeken

Sinds een week of 2 start mijn modem zich meerdere malen per dag opnieuw op.

Al een harde reset gedaan, stroom er en tijdje afgehaald, kabel vervangen door de originele kabel, maar niets helpt. Telefoon valt uit, wifi valt uit en bekabelde PC is ook internet kwijt.

Als ik de verbinding laat controleren vind hij niets maar hij blijft regelmatig uitvallen.

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 November 2020, 08:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

toelichting
Wat gebeurt er:
ik hoor een zacht klikje
lampje gaat uit
lampje word rood
ik hoor een harde klik
lampje gaat blauw knipperen
lampje word rood
lampje gaat blauw knipperen
lampje word rood
lampje wordt groen
en alles doet het weer.
Even voor een dagje bijgehouden hoevaak dit gebeurt:
20.40  22.15  00.40 01.25 02.00 12.20 19.30
Dit is behoorlijk irritant, hoe krijg ik dit opgelost?

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @nicovdl. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat de ExperiaBox een aantal keren per dag opnieuw opstart. gebeurd dit nog steeds en heb je de stappen op onze storingspagina eens willen doorlopen? 

 

 

Ik heb de stappen op de storingspagina doorlopen, dat hielp allemaal niets.

De afgelopen dagen was het echt waardeloos, modem startte regelmatig opnieuw op.

Vandaag heeft ie het nog niet gedaan, ik weet niet of er iets veranderd is maar tot nu werkt alles goed.

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb gisteren jouw verbinding doorgemeten en kwam geen bijzonderheden tegen. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of er iets is veranderd, maar goed om te lezen dat het voor nu goed werkt. Wanneer dit weer vaker gebeurd dan kan je het beste gelijk bellen (0800 0402) of chatten met onze klantenservice zodat jouw verbinding doorgemeten kan worden. 

bedankt voor het meedenken, het lijkt echt opgelost te  zijn.

Ik heb nog even in de windows logboeken zitten kijken en kon zien dat het op 24-10 is begonnen en de laatste keer was 10-11 om 21.33. Geen idee wat er gebeurd is maar sindsdien werkt het weer prima.

Reputatie 7
Badge +21

Goed om te lezen dat het nu weer goed werkt. Bel je gelijk met onze klantenservice mocht dit weer vaker gebeuren?