Beantwoord

Experia Box V10A werkt niet en geeft een rood lampje

  • 13 July 2019
  • 5 reacties
  • 282 keer bekeken

Hoi de xperiabox werkt en nu is er van de week een nieuwe toe gestuurd en doet hij het nog steeds niet contact gehad verder en is door gemeten door kpn en konden ze de modem niet vinden zijden ze misschien is kabel stuk tussen de xperiabox en het ishrapunt stuk nu heb de kabel vervangen en doet nu nog steeds niks
icon

Beste antwoord door Susan_ 16 July 2019, 21:41

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Xperiabox 10va werkt, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ook de nieuwe Experia Box het niet doet.. Dan ligt het probleem klaarblijkelijk ergens anders. Ik kijk graag mee wat ik kan vinden, en hoe we dit kunnen oplossen. Kan je zo snel mogelijk jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan kan ik zo snel mogelijk de lijn doormeten en hopelijk snel het probleem vinden!
Hok Susan ik heb profiel aan gepast met naam klantnummer en noem maar op
Reputatie 7
Badge +21
@Xperiabox 10va werkt, dankjewel! Ik zie dat je vrijdag ook contact hebt gehad met een collega. Samen is er een monteur ingepland, klopt dat? Want dan is het niet verstandig dat ik me erin ga mengen en metingen ga uitvoeren. Dit kan namelijk de monteur in de weg zitten. Dus als je het goed vind, wil ik morgen even afwachten. Ik heb er het volste vertrouwen in dat de monteur dit voor jou gaat oplossen!
Ok dan wachten we het maar even af
Reputatie 7
Badge +21
@Xperiabox 10va werkt, ik heb even gekeken en zie dat de Experia Box inmiddels verbinding heeft. Het bezoekje van de monteur heeft geholpen, ga ik vanuit? 🙂

Reageer