Beantwoord

Experia Box V7 omruilen voor een nieuwere variant

  • 4 January 2019
  • 4 reacties
  • 385 keer bekeken

Zou gaarne mijn gedateerde V7 omruilen voor een V10 A .
Bij de service tools staat er een groen vtje bij maar de mogelijkheden zijn toch een stuk minder dacht ik.
icon

Beste antwoord door Susan_ 9 January 2019, 11:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Henk, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je nog een V7 hebt, heb je de mogelijkheid om deze om te ruilen. Hij is inderdaad wat gedateerd, maar kan natuurlijk nog prima werken bij de meeste! Welke problemen ervaar je precies hiermee?

Zou je in ieder geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kan ik bij een reactie je sneller helpen!
Reputatie 7
Badge +21
@Henk 567, ik heb inmiddels gezien dat je jouw Forum profiel hebt aangevuld. Helemaal top! Ik heb een nieuwe Experia Box voor je aangevraagd. Hierbij wordt gekeken naar het aantal poorten dat je in gebruik hebt. Ik heb allereerst aangegeven dat je er 3 of minder gebruikt. Gebruik je op dit moment wel alle 4 de poorten, geef dan even een seintje. De nieuwe Experia Box heeft namelijk 3 poorten, en je hebt een switch nodig op het moment dat je er dus meer wil gebruiken. Die kan ik dan alsnog opsturen.

Morgen na 14.30 kan je jouw huidige V7 omruilen voor de V10A. Dit kan via de Jumbo Almere Haven, Jaagmeent 250, 1356AZ Almere. De oude Experia Box graag in een doos verpakken en de stroomadapter hierbij. Voorzie het retour pakketje even van het retour adres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Neem ook je legitimatiebewijs mee!
Reuze bedankt Susan, het is een fijn gevoel om weer up to date te zijn. Ik gebruikt wel 4 poorten dus een switch is welkom.
Nogmaals dank, ik verheug me op de komst van de 10a morgen.
Groeten Henk
Reputatie 7
Badge +21
Komt helemaal in orde! In ieder geval graag gedaan 🙂 Mocht je nog met andere vragen zitten, of komen, dan weet je me te vinden!

Reageer