Beantwoord

Experia Box V7 vervangen

  • 7 May 2019
  • 3 reacties
  • 197 keer bekeken

Ik beschik over de experiabox V7; kan ik die vervangen door de V10A ( de nieuwste versie)? De laatste tijd heb ik regelmatig traag werkende internetverbinding

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 May 2019, 09:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @evertj.
Bel dan de KPN klantenservice (gratis) op 0800-0402 (24/7 bereikbaar), de Experia Box V7 wordt tegenwoordig (zeker bij klachten) standaard omgeruild.
Of het de V10A wordt, is niet gegarandeerd. Je krijgt een recent model, dat beschikbaar is.

Of
Je wacht hier op de reactie van een KPN moderator. Zou je dan alvast jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer?
Deze gegevens zijn daar alleen in te zien door de moderators en jezelf.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @evertj.. Welkom op het forum! Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Mocht je nog geen nieuw modem hebben ontvangen, laat dan je gegevens achter op het privébericht. Ik help je graag verder. ☺️
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer