Beantwoord

Experia box v7 wordt bruin

  • 24 November 2019
  • 10 reacties
  • 212 keer bekeken

Mijn experia box v7 (H220N) wordt bruin en is al oud, tevens heb ik een glasvezelaansluiting, hoe kan ik deze omruilen voor een V10 of V10a en werkt mijn motorala TV ontvanger dan nog wel?

icon

Beste antwoord door Cor Groningen 25 November 2019, 19:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Probeer deze link eens: 

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

Dan kan je in ieder geval je Motorola kastje omruilen. De Experiabox misschien ook wel.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Cor Groningen 

Voor de Experia Box V7 kan je het beste direct bellen met KPN klantenservice 0800 0402, via de omwisseltool lukt dat niet. Dan heb je ws. dinsdag al een nieuwe Experiabox (waarschijnlijk v10a).

De Motorola iTV ontvanger is inderdaad ook wel aan vervanging toe.

even uitgeprobeerd, idd advies om mijn motorola om te ruilen, ff wachten maar om te kijken of ik bij een mogelijke upgrade naar v10 ook niet een nog een andere motorola of welke TV ontvanger dan ook moet hebben,

dank voor je hulp alvast

Reputatie 7
Badge +21

De Motorola zou ik ook meteen omruilen. De vervanger werkt ook zeker met de Experia v10 en v10a.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Cor Groningen, welkom! Werd via die link niet ook de mogelijkheid geboden om de V7 om te ruilen? Heb je dat inmiddels gedaan? Anders maak ik het graag voor je in orde, laat je me weten of je dat wilt? Het klopt wat Ruud zegt: je kunt de Motorola gerust omruilen. 

Hallo Marcia, bedankt voor je aanbod, Via de link werd idd NIET aangeboden de V7 om te ruilen, als je dat voor mij in orde zou willen maken ben ik daar blij mee.

Ik ga via de link alvast de Motorola omruilen. 

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem! Ik stuur je nog een privébericht met de inhoudelijke informatie over het omruilen van het modem. Mocht je daarna nog vragen hebben, laat je het me dan weten?

Reputatie 7
Badge +22

Hallo Marcia,

Ik ga via de link alvast de Motorola omruilen. 

Hallo @Cor Groningen 

Is het inmiddels gelukt om de Motorola om te ruilen? Zo niet, laat het even weten dan kan Marcia hier eventueel ook achteraan. 👍🏼

Ha Dennis, allen,

 

Het is gelukt om met de link de Motorola omwisseling te plannen en Marcia (dank!) heeft de V7 wissel in gang gezet.

Iedereen bedankt voor de hulp, binnen een dag alles uitgeplozen en geregeld, super!

 

groeten Cor

Reputatie 7
Badge +30

Fijn om te lezen! Mocht je na het omwisselen nog ergens tegenaan lopen, weet je ons te vinden!