Beantwoord

Experia box v8 WiFi problemen

  • 8 May 2019
  • 7 reacties
  • 201 keer bekeken

Hallo,
Ik heb al heel wat jaren een experia box v8 altijd goed gedaan alleen de laatste maanden valt mijn wifi steeds weg dat heb ik ff aangekeken ook na de test van kpn die aan geeft dat een goede verbinding heb maar het word nu steeds erger dat de verbinding weg valt
Ik vroeg me af of mijn experiabox mischien aan vervanging toe is na al die jaren ?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 18 May 2019, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Angel, welkom hier. Als het nodig is kunnen kunnen we dit zeker doen.

Zou je eerst de Experiabox ook willen resetten en ook het glasvezelkastje naast je Experiabox 10 seconden stroomloos maken? Op het moment dat WiFi wegvalt, werkt televisie dan nog wel?

Ik hoor graag van je.
Hoi alex
Dankjewel voor je reactie
Ik heb net het kastje van glasvezel stroomloos gemaakt en wifi kastje ook gereset
Maar mijn wifi kastje reset ik al bijna 5x op een dag tegenwoordig omdat soms mijn internet niet vanzelf terug komt
Ook als mijn wifi weg valt heb ik geen televisie
Reputatie 7
Badge +24
Dan weten we in ieder geval dat het niet alleen aan de WiFi ligt maar aan de hele verbinding. Laat je even weten of het nu weer gebeurt na de reset van het glasvezelkastje?
Ik ga het in de gaten houden en laat het je weten
Hoi hoi
Helaas heb ik nog steeds last dat mijn wifi steeds weg valt
Heb paar dagen in de gaten gehouden maar blijft weg vallen
Reputatie 7
Badge +24
Duidelijk. Ik meet in ieder geval geen gekke dingen op je verbinding. Zou je inSSIDed willen gebruiken om te kijken of er beschikbare kanalen zijn en die ook daarna instellen in je modem?
Reputatie 7
Badge +24
Is het nog wel gelukt Angel?