Beantwoord

Experia Box V8 is stuk

  • 30 December 2019
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

experia box V8 is stuk,

Resetten helpt niet, er branden maar 2 lampjes, power en wireless,

er is geen storing in mijn gebied!

Klantenservice niet bereikbaar!

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 30 December 2019, 16:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hey @WoBo, welkom!  Goed dat je dit komt melden. Ik heb de boel hier voor je nagekeken en er is inderdaad geen verbinding. Mijn systeem denkt dat dit aan je Experia Box ligt. Dus er is nu een nieuwe voor je onderweg. Die wordt morgen bezorgd op het servicepunt bij de Vivant. Je krijgt zodadelijk een sms ter bevestiging hiervan. Morgen krijg je er nog een als het pakje op het servicepunt ligt. Breng daar de oude Experia Box (inclusief stroomkabel) heen verpakt in een doosje met daarop onderstaande adres:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

 

Verder heb ik je mobiele nummer voorzien van een extra (gratis) databundel zodat je eventueel de telefoon als hotspot kunt gebruiken. 

Dank voor de snelle service KPN, PRIMA

Reputatie 7
Badge +30

Graag gedaan, WoBo! Laat je even weten als je de nieuwe Box hebt aangesloten of dat ook inderdaad de oplossing is? Anders is er wellicht een monteur nodig.

Nieuwe Box is aangesloten en werkt prima!

Reputatie 7
Badge +30

Top, dank voor de terugkoppeling :)

Reageer