Beantwoord

Experia Box V8 omruilen

  • 10 January 2020
  • 5 reacties
  • 173 keer bekeken

Hallo ik heb een experiabox v8 hoe kan ik die omruilen voor een nieuwer model met 2 tv ontvanders

icon

Beste antwoord door Tycha 10 January 2020, 20:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Franz238 

 

Volgens mij wordt de V8 alleen vervangen als hij defect is, hier kan je controleren of je apparatuur verouderd is zie Apparatuur controleren en omruilen

Ok bedankt

Reputatie 7
Badge +11

Graag gedaan @Franz238 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Franz238, welkom! Het klopt inderdaad dat we de we V8 niet zomaar omruilen. Wat bedoel je met ‘twee  tv-ontvangers’? Heb je er nu ook al twee en wil je die ook omruilen? Loop je tegen bepaalde problemen aan of vind je het gewoon tijd voor nieuwe apparatuur? We ruilen in de regel niets om als het oude nog gewoon werkt, tenzij je echt oude apparatuur hebt. De V8 valt daar nog niet onder bij ons. Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer, dan kijk ik sowieso even met je mee. 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat je de antwoorden hebt gevonden die je zocht. Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?