Beantwoord

Experia Box v8 onbetrouwbaar en slecht

• 11 januari 2017
  • 7 reacties
  • 532 keer bekeken

Goedemiddag,
Net als velen hier enorm ontevreden over mijn V8 modem. Na jarenlang probleemloos internet is na het defect raken van mijn oude KPN speedtouch (Thompson) modem deze vervangen voor een V8 modem.
Ik ben daar ontzetten ontevreden over!!! Het bereik is zeer slecht t.a.v. het oude modem. Heb na contact met KPN een repeater (op advies) geplaatst en ondanks dat blijft ontvangst beperkt en slecht. Helaas valt daarnaast ook regelmatig de Wifi weg (ontvangst fluctueert enorm).
Ik heb regelmatig de instellingen van het modem aangepast en kanalen gewijzigd het blijft doffe ellende.... Kom helaas niet veel verder als contact met klantenservice.
Mij vraag aan KPN is: kom ik als klant voor een beter (betrouwbaar) modem in aanmerking? Want ik zit nu in een fase dat ik overweeg om te overstappen op glasvezel verbinding bij de concurrent :S
icon

Beste antwoord door eduardo4youenme 22 januari 2017, 17:29

Na melding van veel ellende met mijn Experiabox V8 ben ik prima geholpen.
Dank aan Koen voor oppakken van mijn signaal, ik ben prima geholpen 😳
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Sowieso geen repeaters gebruiken dan maak je het alleen maar erger
Reputatie 2
Badge
Mijn ervaringen met het bereik van de v8 zijn OK. Je kunt altijd een access point (of router) toevoegen met een ethernet kabel.
Reputatie 7
Sowieso geen repeaters gebruiken dan maak je het alleen maar ergerHelemaal mee eens, wifi repeaters zijn ondingen en zouden nooit, maar dan ook nooit, geadviseerd mogen worden. De "medewerker" van KPN die jou dat "advies" gegeven heeft zouden ze voor straf de door jou gemaakte kosten moeten laten vergoeden.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @eduardo4youenme, balen dat je huidige Experiabox op WiFi gebied slechter presteert dan je vorige Speedtouch Experiabox! Stuur een reactie op m'n privébericht en ik kijk wat ik op dit moment voor je kan betekenen 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @eduardo4youenme, ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Laat je het weten als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen?
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor je privébericht @eduardo4youenme! Ik heb je er zojuist een reactie op gestuurd.
Na melding van veel ellende met mijn Experiabox V8 ben ik prima geholpen.
Dank aan Koen voor oppakken van mijn signaal, ik ben prima geholpen 😳

Reageer