Is het mogelijk dat ik een nieuwe Experia box (V10??) ontvang? Ben aangesloten op glasvezel.
Beste antwoord door Susan_
Goedemorgen @Patsonja , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Wat vervelend om te lezen dat je, na een lange tijd, niet meer tevreden bent met je Experia Box. Er kunnen natuurlijk altijd problemen opspelen na een tijdje, een nieuwe Experia Box kan soms de oplossing zijn. Maar ik kijk eerst graag nog naar andere opties, voordat we eventueel een ruiling gaan aanvragen.
Zou je kunnen aangeven op welke apparaten WiFi wegvalt? Zijn dit alleen mobiele telefoons, of ook laptops en andere apparaten?
En wat bedoel je precies met rebooten? De Experia Box uitschakelen en weer aanzetten?
Heb je de Experia Box al een keer van een harde reset voorzien?
Het zijn aardig wat vragen, maar dit geeft me wel meer inzicht in het probleem en ook in de oplossing. Zou je tot slot nog je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Ik hoor graag van je 🙂
Bekijk origineel
Wat vervelend om te lezen dat je, na een lange tijd, niet meer tevreden bent met je Experia Box. Er kunnen natuurlijk altijd problemen opspelen na een tijdje, een nieuwe Experia Box kan soms de oplossing zijn. Maar ik kijk eerst graag nog naar andere opties, voordat we eventueel een ruiling gaan aanvragen.
Zou je kunnen aangeven op welke apparaten WiFi wegvalt? Zijn dit alleen mobiele telefoons, of ook laptops en andere apparaten?
En wat bedoel je precies met rebooten? De Experia Box uitschakelen en weer aanzetten?
Heb je de Experia Box al een keer van een harde reset voorzien?
Het zijn aardig wat vragen, maar dit geeft me wel meer inzicht in het probleem en ook in de oplossing. Zou je tot slot nog je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Ik hoor graag van je 🙂