Beantwoord

Experia Box V8 vervangen

  • 12 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 100 keer bekeken

Is het mogelijk om mijn Experia Box te laten vervangen door een nieuw exemplaar? De laatste maanden valt de verbinding regelmatig geheel weg ( internet en tv). Moeten dus regelmatig resetten om de verbinding weer terug te krijgen.
icon

Beste antwoord door Alex_P 15 oktober 2019, 22:08

Hi JTemm, welkom op het forum. 

 

Wat Jan aangeeft is juist. Ik kijk dan ook graag mee naar wat hier aan de hand is. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je bezig. 

 

Ik hoor graag van je. 

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo @JTemm , KPN gaat eerst onderzoeken wat de oorzaak is van jouw klachten en probeert daar een oplossing voor te vinden.
Een modem wordt alleen vervangen als deze defect is en dat moet dan uit dat onderzoek blijken.
Reputatie 7
Badge +19

Hi JTemm, welkom op het forum. 

 

Wat Jan aangeeft is juist. Ik kijk dan ook graag mee naar wat hier aan de hand is. Zou je je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je bezig. 

 

Ik hoor graag van je. 

Reageer