Beantwoord

experia box v8 werkt niet meer?

• 26 juli 2016
  • 7 reacties
  • 2380 keer bekeken

Hoi,

Sinds gisteravond doet onze experia box v8 het ineens niet meer. Er staat wel dat ik verbinding heb maar geen internet. Het internet lampje brand ook niet meer op de modem, maar het power en wireless lampje nog wel. Nu is het heel hinderlijk omdat ik vrijwel niks meer kan doen, dus hierbij, kan ik een nieuwe verkrijgen?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Paul_ 29 juli 2016, 11:51

Hoi @jinjingchen1, welkom op het forum.

Ik zie dat Robin je al een eind op weg heeft geholpen. Heb je de kabels al gecontroleerd? Heb je toevallig ook al de klantenservice gebeld?

Anders meet ik graag de lijn voor je door! Reageer je op mijn privébericht?

Ik heb niets meer van je gehoord @jinjingchen1. Ik ga ervan uit dat je het via de klantenservice hebt op kunnen lossen.

Als je toch nog vragen hebt stel ze dan gerust 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Sowieso zou ik beginnen met kijken of de DSL kabel of de kabel tussen het "glasvezelmodem" en de Experiabox wel goed zit. In het geval van glasvezel zou ik ook de lampjes op het "glasvezelmodem" bekijken en deze eventueel herstarten.
Als dit allemaal goed is kan je eventueel de V8 nog herstarten en daarna resetten.

Daarna gaat het omwisselen het snelste via de KS
Sowieso zou ik beginnen met kijken of de DSL kabel of de kabel tussen het "glasvezelmodem" en de Experiabox wel goed zit. In het geval van glasvezel zou ik ook de lampjes op het "glasvezelmodem" bekijken en deze eventueel herstarten.
Als dit allemaal goed is kan je eventueel de V8 nog herstarten en daarna resetten.

Daarna gaat het omwisselen het snelste via de KS

Maar als ik het reset (dmv een pinnetje in het reset dingetje te steken) dan blijft ie op een rood lampje haken, zelfs na een hele nacht lang
Reputatie 7
Badge +30
Maar is het nu glasvezel of DSL?
Maar is het nu glasvezel of DSL? Het is dsl
Reputatie 7
Badge +30
Ah. Dan zou ik even kijken of de kabel nog goed zit aangesloten want anders is de kans ook nog redelijk groot dat de v8 niets fout doet maar dat de DSL lijn iets verkeerd doet.

Als de kabels goed zitten zou ik (nu nog) 0800-0402 bellen en kijken of je een nieuwe Experiabox en/of monteur kan krijgen.

De monteur is gratis als het probleem bij KPN zit (dus, Experiabox of de lijn buiten je huis en verder). Dit kan je laten bevestigen bij de KS

Robin
Reputatie 7
Badge +24

Ik zie dat Robin je al een eind op weg heeft geholpen. Heb je de kabels al gecontroleerd? Heb je toevallig ook al de klantenservice gebeld?

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb niets meer van je gehoord @jinjingchen1. Ik ga ervan uit dat je het via de klantenservice hebt op kunnen lossen.

Als je toch nog vragen hebt stel ze dan gerust 🙂

Reageer