Experia box v8 Wi-Fi/kabel valt weg

• 9 december 2013
  • 1 reactie
  • 5794 keer bekeken

Zinds een week valt het wifi/kabel telkens weg, we hebben de experia box al best een lange Tijd, en aan het beging waren er ook problemen toen was die op een ander kanaal gezet en was het over en een maand terug was er iets met de nat type en dat is ook gefixt na dit alles gebeurt het weer het Wi-Fi valt weg gisteren heb ik KPN. 2 maal gebeldt en hebben ze hem 2x op een ander kanaal gezet: 4 en 11 dit hielp niks, ik zie op internet dat veel mensen problemen hebben met experia box v8, en bijv ik boven heb op kabel wifi, heeft me moeder beneden op de laptop geen wifi draadloos en ander som ook ik geen wifi me Ma wel en me Pa laptop heeft altijd wifi kunnen jullie hierbij helpen

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Hallo Starlavia,

Het wijzigen van het kanaal waar het modem op uitzend heeft vaak een positief resultaat voor de draadloze verbinding maar zou geen verandering voor het bekabelde internet mogen hebben. Meestal helpt het voor verbetering van je wifi signaal ook om de V8 iets anders neer te hangen of als dat niet mogelijk is om hem om te draaien. Zou je de experiabox ook eens een gehele reset kunnen geven om de fabrieks instellingnen te herstellen? Zie voor uitleg deze link. Als dit is gebeurt een kanaal zoeken die bij jou thuis het beste werkt, vaak dien je inderdaad meerdere kanalen te proberen. zie voor instrucie de volgende link

Graag hoor ik of het is gelukt.

Met vriendelijke groet,

Robin

Reageer