Beantwoord

Experia Box v8, wifi-versterkers en wifi-verbinding

  • 5 January 2020
  • 4 reacties
  • 123 keer bekeken

Sinds een tijdje hebben we een Wi-Fi versterker voor de zolder. Dit ging een tijd goed. Sinds een week of 2 continue problemen met de Wi-Fi. Mijn telefoon is de enigste die continue verbonden blijft maar de telefoon van mijn man en tablets van de kinderen blijven continue zoeken naar verbinding. Soms pikken ze de wifi op maar vaak niet. Als ik het huis uitloop met de tablet en weer opnieuw naar binnen loop dan pakt ie de wifi maar vervolgens gaat ie weer zoeken. Er is niks veranderd. Alles deed het goed tot 2 weken geleden. Heb wel geprobeerd met Wi-Fi tuner op het eind rond ie het niet af waardoor ik dan moet afbreken na een half uur wachten. V8 wel uitgezet , gereset etc etc , zijn er nog dingen die kan doen  ? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Joep1965 5 January 2020, 17:24

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19

Heb je één of twee versterkers? Is/Zijn het de zwarte van kpn en bekabeld aangesloten op de experiabox ?

Heb je één of twee versterkers? Is/Zijn het de zwarte van kpn en bekabeld aangesloten op de experiabox ?

Het zijn de witte ronde. 1 zit er bekabeld aan box en de andere staat op de overloop. Mijn man denkt dat het aan de hoeveelheid apparaten ligt. 4 telefoons en 2 tablets. Hij zet net 1 tablet uit en nu kan hij met zijn telefoon weer op de Wi-Fi. Zit er een limiet aan ? 🤔

Badge +19

Ik zou een keer helemaal opnieuw beginnen met installeren. Versterkers ontkoppelen, experiabox resetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw de versterkers installeren.  Is best even wat werk maar het proberen waard. De manier van aansluiten lijkt me goed.  Je kan overigens best veel apperaten met Wi-Fi hebben dus daar ligt het niet aan.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Marieke83 Welkom hier op het Forum en goed om te zien dat Joep je al op weg heeft geholpen. Wifi is erg afhankelijk van omgevingsfactoren: LED-lampjes en ander apparatuur van jou of zelfs je buren kunnen al invloed hebben. Hopelijk kun je uit de voeten met de tip van Joep en doorloop ook vooral onze wifi tuner nog even! 

Reageer