Experia box V9

  • 25 maart 2015
  • 5 reacties
  • 326 keer bekeken

ik probeer mijn V9 te forwarden naar mijn dvr recorder voor camera's,

ik heb de poorten geforward deze worden ook gezien in de v9 maar ik kan hem niet benaderen 

zowel niet via de mobiele app van mijn recorder als intern in mijn eigen netwerk

de poorten staan open als ik deze check

wie heeft hier een oplossing voor 


5 reacties

Reputatie 7
Hoi basvb, welkom op het forum.

Het is geen probleem om op de V9 de benodigde poorten te forwarden.

Welke poorten moeten geforward worden voor de dvr recorder?

Welk IP adres heeft de dvr recorder op het lokale netwerk?

Plaats eens screenshots van de definitie van de port-forwarding op de V9?

Kan je met die app wel de dvr benaderen als je aangesloten bent op jouw eigen (wifi) netwerk en het LAN IP adres gebruikt?

Hallo WJB 

ik krijg het niet voor elkaar

poort die geforward wordt staat open met portcheck

ik kan hem zowel niet benaderen met het bijgeleverde programma die vind geen dvr in mn netwerk

de app vind hem ook niet 

niet op de wifi en niet op 3/4G

nou positief ben ik er niet meer over en negatieviteit straalt er van af %$##@%^   V9

de v8 geen probleem 2 min werk en hij draait V9 en V10 drama

Reputatie 7
Dat ligt echt niet aan die V9, die forward alles wat je definieert.

Ga nog even terug naar mijn vorige bericht.

goede morgen  

als jij zegt dat hij alles forward ben ik heel benieuwd hoe jij dat doe 

ik werk al meerdere jaren met camera's en recorders het is nooit een probleem geweest 

nu heb ik de v9 binnen en er wordt niet 1 systeem meer gezien in mijn netwerk

en ook bij 3 klanten niet 2 v9 boxen en 1 v10

ik wil screen shots voor je maken  zeg maar waarvan 

zelfs de kpn weet het niet en bied geen ondersteuning kijk maar even op het forum mischien dat iemand je daar kan helpen 

de recorder zit rechtstreeks met een kabel aan de router 

upnp igd staat aan   daar staan de poorten ook tussen 

bij forwarding staat de poort er tussen en ingesteld via apperaat toe voegen 

meerdere poorten toe gewezen verschillende geprobeerd

ik en mn collega's krijgen het niet voor elkaar met de v9 en de v10

met vriendelijke groet Bas 

Reputatie 7
Ook ik heb een bewakingscamera achter mijn V9 en ondervind geen enkel probleem met het forwarden van poorten naar die camera. Tevens ondervind ik geen enkel probleem met het forwarden van wat voor een poort dan ook naar wat voor een apparaat dan ook met mijn V9.

Je spreekt ook over een klant met een V10, bedoel je dan misschien de ZXV10 ofwel de ZTE H220N ofwel de V7?

De V9 heeft één vervelende bug. Als jij poorten wijzigt van een application die al toegewezen is aan een IP adres, dan wordt deze wijziging pas doorgevoerd nadat de application losgekoppeld en opnieuw gekoppeld wordt aan het IP adres, of nadat de V9 gereboot is.

Je spreekt overigens ook van het aanzetten van UPnP IGD en het handmatig port-forwarden.

Dit is in tegenspraak met elkaar, als de recorder gebruik maakt van UPnP dan mag je geen port-forwardings gebruiken.

Overigens zal je de recorder dan ook zijn IP adres van de DHCP server moeten laten krijgen.

Maak eens screenshots van:

  • De DHCP cliënt list waarop de recorder zichtbaar is.
  • De DHCP bindings.
  • De definitie van de application.
  • De toewijzing van de application aan het IP adres van de recorder.

Reageer