Beantwoord

Experia box v9

  • 26 juli 2018
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

lampje van Broadband op de experia box v9 brandt oranje. Wat betekent dit en hoe kan ik dit verhelpen. Box meerdere malen opnieuw opgestart, zonder resultaat.
icon

Beste antwoord door anna17 29 juli 2018, 14:20

bedankt een monteur van de KPN heeft het probleem opgelost.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Goedemorgen @anna17, excuses voor mijn late reactie. Is het probleem inmiddels al verholpen? Mocht dat niet het geval zijn zou ik je willen vragen om je KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) te willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je uitzoeken.
bedankt een monteur van de KPN heeft het probleem opgelost.
Reputatie 7
Badge +16
Goed om te lezen dat een KPN monteur het probleem inmiddels heeft verholpen. Mocht je in de toekomt onze hulp nog nodig hebben dan weet je ons te vinden. 🙂

Reageer