experia box v9 doet niks.

• 23 november 2015
  • 4 reacties
  • 223 keer bekeken

vanochtend geen tv, wel internet.

heb de tv ontvanger en experia box gereset zoals ik dat na de storing van afgelopen dagen ook gedaan heb.

nu heb ik helemaal niks meer.

knopje power blijft uit, wireless, broadband,internet en WPS zijn oranje.

voice en tv groen en upgrade en ECO blauw.

na nogmaals de experia box uitgezet te hebben blijft de situatie hetzelfde. Wat nu?

Admin: topic naar juiste board verplaatst.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Als Upgrade blauw is dan is de Experiabox aan het updaten. Dat ECO blauw is heeft te maken met dat de Experiabox in een energiezuinige stand staat (om wat voor reden dan ook)
Echter denk ik dat er iets anders aan de hand is aangezien power uit is.

Werkt telefonie wel gewoon? Wat doet de TV Ontvanger?

Robin
Ik heb geen internet. Geen telefonie en de tv ontvanger geeft foutcode 12 aan.
Inmiddels kpn gebeld. Daar kom ik helaas ook niet verder.
Hun advies was resetten maar hoevaak ik ook reset er gebeurt helemaal niks...
Reputatie 7
Badge +27
Hallo 

Welkom op het forum! Lastig dat je Experia Box zich niet meer lijkt te herstellen na het resetten. Normaal hoort hij zich weer automatisch volledig op te starten na een reset, ook als hij zich daarbij update.

We zijn een dag verder, ervaar je nog steeds problemen met de Experia Box? Is het nog gelukt om er met de telefonische klantenservice uit te komen? Zo niet, dan help ik je graag verder :)

Als de Experia Box op dit moment nog steeds niet fuctioneert dan is de snelste manier om weer werkende diensten te krijgen om de box (met stroomkabel) mee te nemen naar de dichtstbijzijnde KPN winkel. Daar kun je hem dan omruilen voor een nieuw exemplaar. Hier kun je kijken wat de dichtstbijzijnde winkel is.

Mocht dat niet lukken kan ik ook een omruil met je plannen. In dat geval heb ik wat gegevens nodig, daarvoor stuur ik je een privébericht. 

Reageer