Beantwoord

Experia box v9 en aanbieding nieuwe klanten

  • 14 May 2019
  • 10 reacties
  • 428 keer bekeken

Goedenavond,

ik heb een vraag over het omruilen van mijn experia box v9? Kan ik deze ergens omruilen? Of is het misschien beter om onze abonnementen op te zeggen en opnieuw een aanvraag te doen voor ook de leuke aanbieding natuurlijk die nu loopt. Dan krijg je waarschijnlijk de nieuwste experia box ook. Het gaat voor mij om 2 adressen. Die op mijn account staat.

Hoor graag van u,

Vriendelijke groet,
mike van duijn
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 May 2019, 11:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hoi @Mike van duijn. Welkom op het forum!
Helaas is de aanbieding alleen voor nieuwe klanten. En opzeggen en opnieuw aanvragen gaat niet lukken. In de actievoorwaarden staat namelijk:
  • Het actieaanbod geldt voor nieuwe Internet klanten, die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen.
Uiteraard snap ik dat je ook graag gebruik maakt van die actiekorting maar helaas heb ik daar niet de mogelijkheden toe. Mocht je met mij willen sparren over de samenstelling van je pakket, kan dat uiteraard. Misschien kan het ergens goedkoper, door er een dienst af te halen die je niet gebruikt? Of een lager pakket?
Ervaar je nu issues met je V9? Zo ja, kun je aangeven wat er mis gaat? Het minste wat ik kan doen is je daar verder bij helpen!
Beste Erwin,

duidelijk over die aanbieding. En zeker erg jammer. Want als je al langer klant bent heb je der verder weinig aan. Dus zoals al meerdere mensen hoor ieder jaar overstappen kost je minder geld.

Mijn 2 pakketen zijn prima. Maar het geen dat het elk jaar omhoog gaat vind ik niet fijn. En dat zet me aan denke. Nu kan wel naar ander pakket en dan moet ik weer spotify extra erbij nemen. Dat vind ik een beetje jammer. Want dat gebruiken we vaak. Eigenlijk zou het internet omlaag kunnen want ervaar met de v9 dat niet echt een top modem is en WiFi niet eens de eerste verdieping haalt. mijn vraag. Hoe is de nieuwe v10 of v11 qua bereik en zijn alweer wat verder in de toekomst dus moet deze beter weze. Dus zou het zo moeten zijn de ervaring hier beter in is dit omruil baar moeten weze toch lijkt mij? Omdat je zoiezo al niet van de extra aanbiedingen kan profiteren.

Hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

gr Mike
V10 zul je waarschijnlijk niet krijgen en met V11 bedoel je waarschijnlijk de V10A. Zoek op het forum maar eens naar de ervaringen met dit modem en je zult blij zijn met je V9. Er zijn mogelijkheden om de WiFi te verbeteren. Daar kan een Erwin je verder mee helpen, zoals hij al aangaf.
@Mike van duijn Duidelijk verhaal, Mike. Wat de wifi betreft wil ik je niet van de regen in de drup brengen en moet ik zeggen dat de V9 al lange tijd een stabiel modem is. De V10A heeft toch nog de nodige eigenaardigheden (wegvallen van willekeurige clients) die we momenteel aan het onderzoeken zijn. Voor de goede orde, bij het merendeel van onze klant werkt de v10A goed/zonder klachten.
Mijn voorlopige advies is om de wifi tuner eens te doorlopen. Als je deze op een laptop of mobiele telefoon laat draaien kun je per verdieping de kwaliteit van de wifi doorgeven. Als die onder de maat is komt de tool in veel gevallen met een pasklare oplossing. Laat je weten hoe dat afloopt?
Soms wil het licht draaien van een experiabox al een positief effect geven. Met name als deze in een hoek is geplaatst.
Ik heb niks meer gehoord. Heeft de wifi tuner nog wat opgeleverd?
Ik ga er van uit dat je op het moment voldoende weet. Mocht je mijn hulp kunnen gebruiken, geef me een gil! 🙂
Beste Erwin. Was momenteel niet thuis en oom deze test niet uitvoeren. Heb nu de test uitgevoerd en enige antwoord is we sturen een gratis monteur langs. Neem aan hier geen voorrij kosten etc in rekening gebracht worden dan? Gr Mike
waarom blij zijn met een v9 Casey de v10 niet v10a is de beste experiabox wat er is
je hebt veel voordelen zo het wifi gast netwerk de 5GHz band en je haalt hogere snelheden op de wifi
de v9 in het ergste experiabox wat ik heb gehad nat loopback problemen
toen ik a2 jaar geleden een v10 kreeg was het opgelost
ik moet wel zeggen dat ik de experiabox met dmz gebruik en een eigen router gebruik voor alle internet verkeer ik wil van die experiabox af maar kan gewoon niet omdat ik itv en telefoon gebruik
maar ik denk dat een v10 bij ts het wifi probleem oplost maar dat is aan kpn
Beste Erwin. Was momenteel niet thuis en oom deze test niet uitvoeren. Heb nu de test uitgevoerd en enige antwoord is we sturen een gratis monteur langs. Neem aan hier geen voorrij kosten etc in rekening gebracht worden dan? Gr Mike
Geen zorg, Mike. Dat is allemaal kosteloos. Ik hoop dat hier een aanzienlijke verbetering uit rolt! 🙂 Laat je weten hoe het afloopt?
Hallo Erwin, dan ga ik dat even kortsluiten. Want gisteren merkte ik dat alles niet goed werkten toen ik het juist nodig had. Net zoals vaste kabel werkte niet. Alvast bedankt en ga even kijken waarneer ik een afspraak met een monteur kan inplannen. Gr Mike