Beantwoord

Experia box v9 geeft geen wifi

• 1 november 2017
  • 2 reacties
  • 1562 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
De wifi van de toestel werk niet. ik probeerde al met verschillende apparaten de wifi te vinden maar geen enkele vinden het wifi maar wel van mijn buren. ik heb al geprobeert om te resetted en het gewoon uit en weer aan te doen maar zelfs dat werkt niet. ik heb recent de experia box gekregen en de wifi werkt niet eens. eco mode staat uit en alle lampjes staan goed dus ik weet niet meer wat ik moet doen. heeft iemand recent ook zo'n probleem gehad? zo ja, hoe heb je hem opgelost?
icon

Beste antwoord door Koen_1 3 november 2017, 19:21

Hoi @mev, welkom op het forum! Vervelende situatie! Kun je in de eerste plaats op een bekabeld aangesloten systeem de Servicetool Verbeter je WiFi doorlopen? Als dit het probleem onverhoopt niet verhelpt ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht . Ik help je dan verder!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @mev, welkom op het forum! Vervelende situatie! Kun je in de eerste plaats op een bekabeld aangesloten systeem de Servicetool Verbeter je WiFi doorlopen? Als dit het probleem onverhoopt niet verhelpt ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht . Ik help je dan verder!
Reputatie 7
Badge +21
Hi @mev, aangezien ik geen reactie van je heb ontvangen neem ik aan dat het probleem na het doorlopen van de Servicetool Verbeter je WiFi opgelost is 🙂 Als er in de toekomst weer een keer iets is weet je ons te vinden.

Reageer