Beantwoord

Experia Box V9 gegevens

  • 16 januari 2019
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Op advies van KPN mijn modem V7 vervangen door V9 ivm bruine verkleuring behuizing V7
Grote moeite gehad om de Wifi aan de praat te krijgen. Uiteindelijk bleek dat de weergave
van de SSID - de WPA/WPA2 - S/N . en MAC adres niet geheel hetzelfde waren op de sticker
achterzijde modem en de weergave bij beschikbare netwerken.
Komt dit vaker voor?
icon

Beste antwoord door Susan_ 18 januari 2019, 10:41

Goedemorgen Jan Tuin, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Allereerst de melding, fijn dat het je gelukt is! Het heeft alleen veel pijn en moeite gekost, wat natuurlijk niet de bedoeling is! De gegevens op de sticker zouden in alle gevallen gewoon goed moeten zijn. Er zijn soms een paar problemen met de SSID, die blijft 'hangen' van de vorige Experia Box. Goed dat je dit in ieder geval doorgeeft! Mocht je nog andere problemen ervaren, dan hoor ik het graag en help ik je verder 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Jan Tuin, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Allereerst de melding, fijn dat het je gelukt is! Het heeft alleen veel pijn en moeite gekost, wat natuurlijk niet de bedoeling is! De gegevens op de sticker zouden in alle gevallen gewoon goed moeten zijn. Er zijn soms een paar problemen met de SSID, die blijft 'hangen' van de vorige Experia Box. Goed dat je dit in ieder geval doorgeeft! Mocht je nog andere problemen ervaren, dan hoor ik het graag en help ik je verder 🙂

Reageer