Beantwoord

Experia Box v9 inloggen en NAT openzetten

  • 19 June 2019
  • 6 reacties
  • 2053 keer bekeken

Hallo,

Ik ben bezig om mijn NAT open te zetten van de router, het gaat hierbij om een experia box v9, als ik op de website kom om de NAT in te stellen moet ik inloggen met "Admin" en een wachtwoord. (http://192.168.2.254)
Het punt is dat ik dat wachtwoord niet meer weet, wat kan ik doen?
kpn heb ik al geprobeerd als wachtwoord.

Bedankt
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 June 2019, 13:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Kpn user10 . Welkom op het forum.
Bij het, voor de eerste keer inloggen in de router, kun je het wachtwoord leeg laten. Daarna word je verplicht om zelf een wachtwoord te bedenken.
Stel nou dat je in het verleden als eens een wachtwoord hebt bedacht, en die ben je nu vergeten, raad ik je aan om de experiabox te resetten.
Dat kun je doen door het resetgaatje te gebruiken. Druk hier een puntig voorwerp in, gedurende 15 seconden. Daarna het modem even 10 minuten geven om weer volledig op te starten. Vervolgens kun je op bovenstaande manier inloggen.
Wat wil je precies in het modem gaan aanpassen?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht dit niet zo zijn, laat het weten en dan help ik je verder! 🙂

Het lampje op experia box V 9 brand niet hoe kan ik nu mijn WiFi activeren op mijn TV

Reputatie 7
Badge +24

Het lampje op experia box V 9 brand niet hoe kan ik nu mijn WiFi activeren op mijn TV

Geen enkel lampje? Of alleen het wifi lampje niet? Heeft u versterkers?

bedankt voor de moeite. 
 

Het is al opgelost, heb na lang zoeken het WPS kunnen activeren. 
 

mvg

Dank voor de update. Ik ben blij dat het nu werkt.