Beantwoord

Experia Box V9 kapot

  • 3 juni 2018
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

kan iemand mij helpen met mijn experiabox v9
mijn 2de internet poort doet niks meer

hoor het graag
groet bjorn
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 juni 2018, 16:57

Hallo Bjorn1970, bedankt voor je bericht en welkom op ons Forum!
Wat lastig dat één van de ethernetpoorten het niet meer doet! Heb je dit getest zoals Robin aangeeft? Dat het niet aan een kabel ligt toevallig? Mocht dat niet zo zijn en je die poort ook gebruikt dan kan ik voor je kijken of ik de Experia Box kan omruilen voor je.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Bedoel je dat de 2e, gele poort niet meer werkt?

Ik neem aan dat je al even met de kabels gewisseld hebt om te zien of het echt de 2e poort is en niet de kabel?

Robin
Reputatie 7
Badge +21
Hallo Bjorn1970, bedankt voor je bericht en welkom op ons Forum!
Wat lastig dat één van de ethernetpoorten het niet meer doet! Heb je dit getest zoals Robin aangeeft? Dat het niet aan een kabel ligt toevallig? Mocht dat niet zo zijn en je die poort ook gebruikt dan kan ik voor je kijken of ik de Experia Box kan omruilen voor je.
Reputatie 7
Badge +21
@bjorn1970, ik heb geen reactie meer ontvangen maar zie wel dat er een nieuw modem opgestuurd is. Is hiermee het probleem opgelost? 🙂

Reageer