Beantwoord

Experia box v9 maakt geen verbinding met PS4 Pro

  • 1 January 2019
  • 4 reacties
  • 303 keer bekeken

Bij internetverbinding testen kan de server niet verbinden binnen de tijdslimiet (CE-33986-9).
icon

Beste antwoord door mvdbe88 2 January 2019, 17:04

Bekijk origineel

4 reacties

Kun jij kijken wat de dns instellingen zijn op de PS4?
maw welk ip adres staat er bij de dns voor de ps?
Als dit niet je modem is dan ( 192.168.2.254) dammoet in het modem dit omgezet worden naar de volgende instelling.
  • bij de dhscp server dient de ISP uitgezet te worden.
Probeer het dan nog eens


Gr, Marcel
Beste Marcel,

Bedankt voor je reactie.

Daar ik een echte gebruiker ben en dus ook niet precies weet wat ik allemaal moet instellen .....
waar kan ik de DNS instellingen vinden op de PS?
Ik scrol door het Internet Instellen door het Aangepaste menu in de PS en daar vul ik automatisch instellen voor alles in. Hij vindt het IPadres dus ook wel maar heeft toch een mislukte internetverbinding. PS Network is wel OK geeft tie aan. Als ik als IPadres de 192.168.2.254 gebruik moet ik ook nog meer items invullen die ik niet weet (buiten de DNS).

Ik heb in de DNS instellingen ook al geprobeerd voor de primaire 8.8.8.8 en secundaire 8.8.4.4 te gebruiken en voor MTU 1473 maar ook dit helpt niet (tip van internet geplukt).

Verder heb ik in de Experiabox v9 H368N 192.168.2.254 instellingen de UPnP IGD enabled.
Moet ik ook iets met de DMZ Host doen qua enable (bv access device)? Ik heb geen flauw idee welke de PS zou zijn in de lijst van items die niet iets van een herkenbare naam hebben.

Waar kan ik de DHSCP server vinden?

Groeten, Miranda
Beste Marcel,

Experia box en PS nog maar eens volledig afgesloten en als eerste Experia box opgestart en daarna de PS. En tot mijn verbazing lukt het nu wel 🎉🎉🎉.

Blijkbaar is het enablen van de UPnP IGD en de DNS instellen op primair 8.8.8.8 en secundair 8.8.4.4 + MTU op 1437 afdoende om de internetverbinding tot stand te brengen.
Blij kind hierzo die meteen aan de slag is gegaan met de PS.

Maarre, bedankt voor het meedenken!


Groeten, Miranda
Ah goed om te horen
veel spelplezier met de ps4

Reageer