Beantwoord

Experia Box V9, maar 100Mbit/s maximaal bij glasvezel

  • 26 October 2019
  • 30 reacties
  • 1432 keer bekeken

Mijn experiabox V9.0 geeft maar 100Mb/Duplex terwijl dit toch gigabit moet zijn (zie hieronder):

Ik heb al de router gereboot en de glasvezel van het stroom gehad.

icon

Beste antwoord door Susan_ 6 December 2019, 12:02

Bekijk origineel

30 reacties

misschien een beetje bod van mij maar je had toen je het topic starte beter een foto kunnen plaatsen

dan had een webcare het kunnen zien dat jou NT niet geschikt is

klopt bij kpn loopt het vaak langs elkaar heen maar word het via het forum vaak netjes opgelost

trouwens wat voor kabel gebruik je tussen NT en de experiabox

als dit een 2 ader paar heeft dus 4 draden intern zou je max 100mbit halen

probeer hier eens een andere kabel cat5e of cat6

 

 

Reputatie 7
Badge +21

@APdeB, :slight_frown::slight_frown:  De monteur staat nu gepland voor 2 december zie ik. Ik ga echt duimen dat deze rompslomp dan opgelost is. Dan kunnen we, middels een klacht of overleg, nog even kijken naar een eventuele tegemoetkoming hiervoor.

Reputatie 7
Badge +21

@APdeB, volgens het systeem is alles nu aangesloten. Klopt dit, en heeft de monteur dit op 2 december voor jou geregeld? Daarnaast zie ik dat er ook een klacht is ingediend en dat je hierin tegemoet gekomen bent qua kosten en dat het daarmee afgehandeld is.

Mocht je, nu of de in toekomst, nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Susan_ dit klopt. Alles is opgelost en vergoed.

Vreemd genoeg lag het niet aan het kastje maar was er een aanpassing nodig in de wijk centrale.

Reputatie 7
Badge +21

@APdeB heel fijn dat het uiteindelijk is opgelost voor jou! En je bent altijd welkom om je vragen hier te stellen :hugging:

Reageer