Beantwoord

Experia box V9 ontvangen. Waarom geen V10?

• 23 december 2016
  • 4 reacties
  • 361 keer bekeken

Zojuist het installatiepakket ontvangen. Ik had gerekend op de Experia box V10. Deze ondersteund nml. 5Ghz en daar wil ik gebruik van maken. Tot mijn verbazing zit er in het pakket de Experia box V9.
Kan iemand mij vertellen waarom ik geen V10 krijg geleverd en of dat wellicht nog is te regelen?

Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Vikash 1 juli 2018, 11:47

Goedemorgen @Krug1956 en welkom op het forum!

We leveren op dit moment zowel de V9 en de V10 uit. Ze kunnen allebei hetzelfde.Helaas heb ik geen enkele invloed op het type Experia Box dat wordt verstuurd. De V9 en V10 voldoen aan de eisen die wij stellen aan een modem/router om in te zetten als Experiabox.

Op het moment dat de huidige modem defect is zal ons technische systeem dat detecteren en kunnen we een nieuwe modem toesturen. Dit is dan de nieuwste modem op voorraad. Het is dus mogelijk dat je weer hetzelfde modem gaat ontvangen

Mocht je problemen ervaren met de Experia Box dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
De reden dat jij een v9 hebt ontvangen is omdat jij waarschijnlijk een glasvezelaansluiting hebt. Klanten met een VDSL/bonding aansluiting hebben voorrang op een v10, aangezien de v10 beter met deze techniek om kan gaan. Officieel is er geen mogelijkheid deze om te ruilen zo lang de v9 niet defect is. Officieus zou je de monteur kunnen vragen die jouw pakket komt aansluiten. De meesten doen niet moeilijk als ze nog een v10 in hun busje hebben liggen.
Dankjewel voor je antwoord. Ik probeer het dan eerst wel via de monteur.
Bij mij zat er wel een v10 in het pakket maar werd omgeruild voor een v9, ik heb een glasvezel aansluiting.
Monteur zei dat er fabrikant problemen waren. Wat is nu waar, iedereen wil toch up-to-date aangesloten worden met een snelle verbinding?
Reputatie 7
Badge +16
Goedemorgen @Krug1956 en welkom op het forum!

We leveren op dit moment zowel de V9 en de V10 uit. Ze kunnen allebei hetzelfde.Helaas heb ik geen enkele invloed op het type Experia Box dat wordt verstuurd. De V9 en V10 voldoen aan de eisen die wij stellen aan een modem/router om in te zetten als Experiabox.

Op het moment dat de huidige modem defect is zal ons technische systeem dat detecteren en kunnen we een nieuwe modem toesturen. Dit is dan de nieuwste modem op voorraad. Het is dus mogelijk dat je weer hetzelfde modem gaat ontvangen

Mocht je problemen ervaren met de Experia Box dan horen we dat graag van je!

Reageer