Experia box V9 - oranje lampje

  • 24 november 2015
  • 5 reacties
  • 221 keer bekeken

Reputatie 1
Heb nu de Experia box V9 al zeker 4 keer gereset maar het blijft iedere keer terug komen.

Heb het idee dat sinds de buren ook KPN hebben dat het is begonnen. Soms staat ook het beeld van de tv vast en reageert deze totaal niet meer op de afstandsbediening, dan moet ook de ontvanger vd stroom af. Wat gaan we hier aan doen??


5 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Wat een ontzettend vervelend issue! Wil je de bekabeling tussen het IS/RA punt en de Experiabox eens controleren? Is het rechtstreeks aangesloten met een korte, ronde kabel? 

Reputatie 7
Badge +27
Heb je nog tijd gehad om de bekabeling te controleren? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +11
Welk lampje is oranje? 

Reputatie 1
annedijkstra2 schreef op 24 nov '15 om 15:57u
Welk lampje is oranje? 

 
Het is het broadband lampje, het is op het moment weer groen, is het normaal dat het dan weer groen dan weer oranje is?

Reputatie 7
Badge +30

Rovertje schreef op 24 nov '15 om 18:24u


annedijkstra2 schreef op 24 nov '15 om 15:57u

Welk lampje is oranje? 

 


Het is het broadband lampje, het is op het moment weer groen, is het normaal dat het dan weer groen dan weer oranje is?

 


Hoi,

Je gebruikt waarschijnlijk een Y-kabel (pair bonding), klopt dit? Het oranje lampje geeft aan dat 1 van de twee lijnen niet naar behoren functioneerd. Dat hij nu groen is betekent dat deze op dit moment wel goed werkt.

Robin

Reageer