Beantwoord

Experia Box V9 reageert raar na inloggen webinterface

  • 6 november 2018
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
als ik in de V9 inlog en dan naar application ga en dan bijvoorbeeld naar application dan hangt de webinterface vast en kan ik het ook niet meer bereiken via mijn telefoon of ander apparaat.
ik moet dan het modem opnieuw opstarten. ik heb het modem al een harde reset gegeven maar zonder resultaat..
ik kan dus helemaal niks veranderen aan het modem.


icon

Beste antwoord door daan_jorritsma 7 november 2018, 15:23

Hoi Susan, het lijkt wel alsof jullie het probleem verholpen hebben, alles werkt weer na behoren!😁
Als er nog iets is laat ik het jullie weer weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Daan, bedankt voor je bericht!

Wat raar dat je niet meer bij bepaalde opties kan wanneer je wil inloggen op de online omgeving van je Experia Box V9! Begrijp ik uit het verhaal goed dat het voornamelijk voorkomt als je naar het kopje Applications wil gaan? Als je op Status, Network of Security klik heb je dit niet, of ook?

En kan je aangeven op welke manier je de harde reset hebt uitgevoerd?
Reputatie 4
Badge +4
Hoi Susan, het lijkt wel alsof jullie het probleem verholpen hebben, alles werkt weer na behoren!😁
Als er nog iets is laat ik het jullie weer weten!

Reageer