Beantwoord

Experia box V9 rood lampje internet

• 5 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 11947 keer bekeken

• Deelnemer
  • 8 reacties
Sinds vandaag brand het internet lampje rood in plaats van groen. Power, wireless, broadband en TV zijn gewoon groen. TV doet het gewoon maar internet op laptop en telefoon (buiten 4G natuurlijk) niet.

Heb m al uit en aangezet, gereset en alle kabels gecontroleerd. Ook heb ik de probleemoplosser via de KPN site geprobeerd, hier kwam helaas ook geen oplossing uit.

Wat kan het nog meer zijn en wat kan ik nog meer doen?
icon

Beste antwoord door Erik_ 6 oktober 2017, 17:17

Nou hij doet het weer hoor! Waren werkzaamheden geweest in de netwerkkast en verkeerd aangesloten. Kreeg wel signaal binnen alleen niet het goede (kruising in de verbinding). Heb dit toen ik hier kwam wonen een jaar geleden ook gehad en blijkbaar stond het nog steeds niet goed in het systeem.
Maar wordt nu hopelijk goed aangepast en dan zou t niet meer kunnen gebeuren.

Bedankt voor de snelle (re)actie van jullie kant en dat t binnen een dag is opgelost. Top!
Super! Dank voor je terugkoppeling. Mooi dat het inderdaad zo snel kon 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Nou hij doet het weer hoor! Waren werkzaamheden geweest in de netwerkkast en verkeerd aangesloten. Kreeg wel signaal binnen alleen niet het goede (kruising in de verbinding). Heb dit toen ik hier kwam wonen een jaar geleden ook gehad en blijkbaar stond het nog steeds niet goed in het systeem.

Bedankt voor de snelle (re)actie van jullie kant en dat t binnen een dag is opgelost. Top!
Super! Dank voor je terugkoppeling. Mooi dat het inderdaad zo snel kon 🙂

Ja klopt! Hij komt vanmiddag langs. Ik laat t je weten......
Reputatie 7
Badge +27
Ik had een berichtje van een van mijn chat-collega's dat je contact hebt gehad 🙂 De collega gaf aan dat er een monteur is ingepland. Dan verwacht ik ook dat die het probleem zal gaan verhelpen. Laat je weten of het dan opgelost is?
Bedankt voor je snelle reactie Erik!
Heb nog niks gemerkt van een reset, maar ga nu toch m'n bed in dus, ik wacht het even af en anders ga ik morgen contact opnemen met je collega's.
Reputatie 7
Badge +27
Hey Eef, welkom terug! Ik zie hier inderdaad dat je verbinding niet helemaal in orde is. De snelste manier om dat te (laten) verhelpen is contact met een van mijn collega's via chat of telefoon (0800-0402).

Als het is gelukt heb ik zojuist een reset van je Experia Box geforceerd. Wacht die even af. Als dat geen verbetering brengt, neem dan contact op. We zullen dan of je modem moeten vervangen, of een monteur sturen.

Reageer