Beantwoord

Experia box v9 rood lampje internet

• 27 mei 2018
  • 8 reacties
  • 982 keer bekeken

We hebben geen internet en geen tv (telefoon wordt niet gebruikt). Vlgs controle zit de fout in huis, maar we kunnen niets vinden.
In een ander forum zat er een fout in de schakelkast op straat, waren de leidingen verkeerd aangesloten. Misschien hier ook gebeurd?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 5 juni 2018, 08:16

Ik zie dat het NT vervangen is, werkt alles nu weer naar behoren? Mocht er nu of in de toekomst nog iets zijn wat ik voor je kan doen, laat je het me weten?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ha Ellen, welkom! Ik zie dat je inmiddels ook gebeld hebt en dat er een nieuwe Experiabox onderweg is. Wil je ons nog even laten weten of het daarmee opgelost is? Als we nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag.
helaas Marcia, ook de nieuwe experiabox V10 geeft een rood lampje. Geen internet en geen tv.
Reputatie 7
Badge +28
Heel erg vervelend.. Ik zie dat er morgen een monteur komt, hopelijk is het probleem dan opgelost! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me gerust weten.
Wat een teleurstelling. Monteur kwam donderdagavond niet langs ivm vele storingen door blikseminslag. Vrijdagavond zou hij langskomen maar we hebben hem/haar niet gezien. Inmiddels al 6 dagen zonder internet. En als 2 ZZP-ers als gebruiker wordt dat wel erg lastig. Hoe nu verder? Hoop zaterdag toch wel op een reactie en actie!
Reputatie 7
Badge +28
Dat is wel heel zuur, zeg.. Blikseminslag doe je niets aan, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je hier niet op zit te wachten. Ik zie de monteur nu staan voor vanmiddag tussen 16 en 18 uur, dan zou 'ie gewoon moeten verschijnen. Hou je me op de hoogte?
Helaas, geen monteur gezien vandaag. Het wordt een opeenstapeling van teleurstellingen. Het is fijn dat er meegeleefd wordt, maar daardoor doet het intenet nog niet. Tijd voor actie!
Reputatie 7
Badge +28
Goedemorgen! Om voor mij niet bekende redenen is de monteur van zaterdag opnieuw ingepland voor vandaag. Hij zal tussen 16 en 18 uur langskomen. Ik ga er ook vanuit dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren!
Reputatie 7
Badge +28
Ik zie dat het NT vervangen is, werkt alles nu weer naar behoren? Mocht er nu of in de toekomst nog iets zijn wat ik voor je kan doen, laat je het me weten?

Reageer