Beantwoord

Experia Box V9 valt steeds uit

  • 7 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 441 keer bekeken

Experia Box V9 valt steeds uit en start opnieuw op. Gebeurt meerdere keren per dag. Gereset, uit gezet en de spanning eraf gehaald. 15 min gewacht en opnieuw opgestart. Probleem blijft. Expreia Box kapot?

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door cornelis48 8 oktober 2017, 16:57

Goedemiddag hdomp u kunt toch even kpn bellen 0800 0402 dat is een gratis nummer of wachten tot iemand van de webcare medewerkers hier wat aan doen. Misschien toch defect veel succes. ?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag hdomp u kunt toch even kpn bellen 0800 0402 dat is een gratis nummer of wachten tot iemand van de webcare medewerkers hier wat aan doen. Misschien toch defect veel succes. ?
Reputatie 7
Badge +17
Dag Hdomp. Welkom op het forum. Heb je ondertussen contact gehad met de telefonische helpdesk? Zo niet, wil ik het graag weten want dan ga ik het voor je proberen op te lossen 🙂
@Erwin_ Ik heb de klantenservice even gebeld. Modem wordt omgewisseld. Tnx.

Reageer