Experia Box V9 vs V10

• 12 juli 2015
  • 2 reacties
  • 2533 keer bekeken

Reputatie 1
Beste Forum gebruikers,

Bij dezen wil ik ALLE v9 gebruikers die geregeld hinder ondervinden van een MODEM LOCK(**) informeren over mijn bevindingen met KPN.

**. Alle modem lampjes BRANDEN maar via je web browser heb je geen toegang en er is GEEN Internet, WIFI, Vaste Telefonie en Internet TV mogelijk. De enige mogelijkheid om uit deze blokkade te komen is de V9 te herstarten (dit soms 6 tot 8 maal per dag)

Nadat meerdere goedwillende KPN monteurs dit probleem niet konden oplossen, is gekozen voor de laatste optie: bestellen en installeren van de Experia Box V10.

Dit was voor mij DE oplossing: sindsdien geen VASTLOPERS (**) meer en een goede en stabiele internet verbinding.

Hulde voor de KPN dat zij zonder discussie en of moddergooierij (lees: het ligt aan de randapparatuur, de bekabeling, je PC ect.ect.) naar de klant voor deze optie en OPLOSSING hebben gekozen!!!

met vriendelijke groet van een tevreden KPN COMPLEET klant

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Mooi dat je een V10 hebt! Al denk ik zelf dat het probleem de V9 was die jij had, en dit ook op te lossen is met een andere V9.

Robin

Reputatie 1
Voor ALLE V9 gebruikers die zich in mijn PROBLEEM herkennen (op ‎12-07-2015 18:43 ).

Ik heb in de loop van de maand JUNI heb ik inmiddels (op suggestie van de KPN monteurs)  twee V9 modems versleten.....

Ergo: laat je niet afschepen met een 'nieuwe' (meestal andere) V9 maar stuur aan op een V10, waarbij ik hoop dat mijn ervaring(-en) een INHOUDELIJKE bijdrage kan leveren tot een verantwoorde en mijnsinziens toekomstige storingsvrije keuze.

Succes!

een tevreden KPN COMPLEET klant

Reageer