Beantwoord

Experia Box V9 wifi problemen

• 24 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 1620 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik heb op dit moment een Experia Box V9 (H368N). Echter moet ik deze een aantal keer per week opnieuw opstarten omdat de wifi verbinding wegvalt. Na het opnieuw starten werkt de wifi weer voor een aantal dagen. Wie kan mij helpen met dit probleem?
icon

Beste antwoord door SzW 12 november 2018, 12:38

Ik heb de wifi tuner gebruikt, daar kwam uit dat ik een extra/andere wifi router nodig heb. Deze heb ik van jullie ontvangen en geïnstalleerd. Sindsdien heb ik geen problemen meer ondervonden.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo SzW. Dat lijkt me bepaald niet de bedoeling. Kun je me als eerste wat meer vertellen. Je benoemt dat de wifi wegvalt: hoe is de situatie als je van een bekabelde aansluiting gebruik maakt? Wat valt er precies weg als dit optreedt: is het alleen internet, of kun je ook geen tv meer kijken? En als het signaal wegvalt: kun je me vertellen met welke kleur de lampjes van je Experia Box dan branden?

Ik kijk uiteraard graag met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hoi Bart,

Ik heb mijn profiel up to date gemaakt.

Het gaat alleen om het draadloze internet. De bekabelde aansluitingen zoals Philips Hue en tv werken gewoon zoals het hoort. De volgende keer dat het internet wegvalt zal ik kijken welke lampjes er exact branden.
Reputatie 7
Badge +19
Duidelijk, SzW. Dat klinkt dan eerder als iets met wifi en ik ben benieuwd naar de kleur van de lampjes. Ik wil je ondertussen ook van harte onze wifi tuner aanraden, die is zeer geschikt om je situatie in kaart te brengen én te verbeteren. Ik ben benieuwd naar je ervaringen.
Ik heb de wifi tuner gebruikt, daar kwam uit dat ik een extra/andere wifi router nodig heb. Deze heb ik van jullie ontvangen en geïnstalleerd. Sindsdien heb ik geen problemen meer ondervonden.
Reputatie 7
Badge +19
Dag SzW. Dat is mooi om te horen. Goed dat je situatie dankzij de wifi tuner en de stappen daarna zijn verbeterd!

Reageer