Beantwoord

Experia box valt uit

• 18 mei 2015
  • 8 reacties
  • 1102 keer bekeken

Hallo,

Sinds ongeveer een maand hebben wij een nieuwe modem, de experia box v9.

Het werkt prima, maar sinds een dag of tien valt hij vaak uit, tv, internet en telefoon, misschien wel vier keer in de week. Vaak terwijl je aan het bellen bent. Even later start alles weer op. We hebben dus een alles in een pakket. Kan er een verband zijn? Je moet toch kunnen bellen en internetten (tv kijken) tegelijk? Wat kan er aan de hand zijn?

icon

Beste antwoord door candia 10 juni 2015, 19:46

Sorry voor mijn late antwoord, ik zat erop te letten of het geholpen heeft, en ik moet zeggen, het gaat al een hele tijd goed! Dat was het blijkbaar! bedankt!

Bekijk origineel

8 reacties

Badge
Hallo Candia,

Valt de hele experia box uit? (alle lampjes uit , dus eigenlijk zonder stroom)

of valt alleen de verbinding weg ?  Zoja, Welke kleur branden de lampjes op het modem dan? 

Mvg. Thibauld

Hallo,

Ik heb er even op gelet, en alleen het power plampje blijft branden, de rest niet.

Tv valt dan uit, internet en telefoon. Na een paar seconden gaan de lampjes weer branden en komt alles weer terug!

Reputatie 7
Badge +28
Dag Candia,

Welkom op het forum! Dit klinkt alsof de hele Experiabox opnieuw opstart, dat is zeker niet de bedoeling!

Kun je eerst proberen of een fabrieksreset dit oplost? Als het probleem daarna blijft bestaan ben ik bang dat we dit modem opnieuw zullen moeten omruilen. Ik hoor graag of dit effect heeft gehad.

Bedankt voor je antwoord, ik zal dit uitproberen en duimen dat het werkt! Ik laat het weten!

Sorry voor mijn late antwoord, ik zat erop te letten of het geholpen heeft, en ik moet zeggen, het gaat al een hele tijd goed! Dat was het blijkbaar! bedankt!

Reputatie 7
Badge +28
Dat klinkt goed! Laat het gerust in dit topic weten als er toch nog problemen optreden, dan gaan we dit verder uitzoeken :D

Hallo,
Na wat zoeken kwam ik op dit topic.
Mijn V9 doet hetzelfde en een reset heeft niet geholpen.

Nu al 3x gebeurd in 2dagen tijd. En heb dit abonnement nu 2dagen.... een goed begin :8

Ik zou graag een V10 opgestuurd willen hebben.
Reputatie 7
Badge +22
Welkom terug op het forum, VdeKock! Vervelend dat het modem zich de afgelopen dagen een aantal keer heeft herstart. Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling.

Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop dan meet ik wat dingen voor je door. Als het oorzaak van dit probleem in de Experia Box zit, dan ruil ik deze natuurlijk voor je om.

Reageer