Vraag

Experia Box valt uit na reset

  • 3 July 2019
  • 7 reacties
  • 63 keer bekeken

Mijn wifi doet het opeens niet meer, dus ik natuurlijk mn router uit en aan doen! Werkt niet 😢 nu is het zo dat alleen mijn power knopje brandt. Weet iemand wat ik kan doen? Heb zowat alles geprobeerd. Heb ook geen tv meer nu.

Iets wat helpt zou fantastisch zijn!

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

7 reacties

Het gaat om de Experia Box V8, om de 15 seconden ongeveer gaan alle lampjes voor ongeveer een seconde branden in verschillende kleuren.
Badge +19
Heb je de experiabox ook al gereset?
Ja heb ik gedaan, dan wordt het lampje rood en doet het niks.
Heb je de experiabox ook al gereset?
Ja heb ik gedaan, dan wordt het lampje rood en doet het niks.
Badge +19
Bel dan de klantenservice maar. Een beller is sneller. 0800-0402. 24 uur per dag bereikbaar. Je kan ook wachten hier op een medewerker. Die reageert doorgaans binnen 48cuur.
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Semfloropoulos Goed dat je het ook hier even meldt. Heb je al contact met de klantenservice gehad of kan ik je verder helpen? Vul in dat geval je KPN Forum profiel aan met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer. Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Semfloropoulos Hoe is het nu? Heb je al een oplossing gekregen of kan ik je nog helpen?

Reageer