Vraag

Experia box verbinden met Orbi RBK 50

• 1 april 2018
  • 6 reacties
  • 2880 keer bekeken

Hoe kan ik een Orbi RBK 50 aansluiten op een experia box V10? Ik heb de orbi aangesloten via een digitale TV ontvanger, dan lukt het om een Orbi netwerk te maken. Het probleem is dat ik dan geen TV beeld meer heb. Wat te doen

6 reacties

Reputatie 7
Hoe bedoel je dat je die aangesloten hebt via een digitale TV ontvanger.
Kan je eens een schetsje daarvan maken en een foto daarvan hier posten?
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Brabander, welkom op het forum! Begrijp ik goed dat dit een wifisysteem is? Dan ben ik ook erg benieuwd hoe je dit precies hebt aangesloten. Een plaatje, zoals wjb, aangeeft, zou erg helpen. Dan kunnen wij jou weer helpen met het goed aangesloten krijgen van de Orbi.
Ik wil dit ook gaan doen, ik heb geen KPN TV alleen i-net en bellen.
Hoi Brabander, welkom op het forum! Begrijp ik goed dat dit een wifisysteem is? Dan ben ik ook erg benieuwd hoe je dit precies hebt aangesloten. Een plaatje, zoals wjb, aangeeft, zou erg helpen. Dan kunnen wij jou weer helpen met het goed aangesloten krijgen van de Orbi.

http://www.netgear.nl/orbi/

Moet heeeeeeel eenvoudig zijn vogens de instructies...
Ik zit met zo'n soortgelijk probleem. Ik heb een Orbi RBK50 aangeschaft. Als ik deze aansluit zoals door Netgear aangegeven, dan werkt mijn tv ontvanger niet meer. Dus de kabel welke normaal naar de tv ontvanger gaat aangesloten op in internet poort van de Orbi en vanaf de Orbi naar de tv ontvanger. Hierbij krijg ik gelijk de melding dat er geen signaal is op de tv ontvanger.
Ik heb de orbi aangesloten in AP mode, dan blijft de experia box zijn ding doen en heb je de orbi alleen voor inet overl. Werkt super

Ik heb telefoon via kpn dus moest dat doen. Let op dat als je dit niet doen en ze allebei als router installeerd het inet prima werkt (en je een beetje op het verkeerde been zet).

Reageer