Beantwoord

Experia box, verbinding valt regelmatig weg

• 23 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Hallo,

Graag zou ik willen weten of mijn Experia box vervangen kan worden. Ik heb glasvezel, dus goede en snelle verbinding zou mogelijk moeten zijn.
Nou heb ik hier al een tijd geleden al een paar keer voor naar de klantenservice gebeld. De aansluiting is toen getest, alles zou in orde moeten zijn. Maar de problemen zijn gebleven, het toen maar gelaten voor wat het was. Tevreden ben ik iig niet. Ik heb een V8 in de meterkast hangen. Maar er is nooit in mij opgekomen dat de box zelf wel eens het probleem zou kunnen zijn. Totdat een goede vriend van mij recent ook een KPN aansluiting nam en daar een Experia box V10 bij kreeg. Wat een merkbaar verschil! Een stabiele en snelle verbinding...
Is het mogelijk om mijn box te vervangen? Want eigenlijk ben ik gedoe een beetje zat...
mvg.
icon

Beste antwoord door Joran 29 augustus 2018, 12:58

Hoi @EBro, nog hulp nodig hiermee? Laat het dan nog even weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi EBro, welkom op het forum! Wat irritant dat de verbinding zo instabiel is. Gaat het voornamelijk om draadloos internet of valt de hele verbinding uit? De V10 is helaas niet meer leverbaar maar als de Experiabox defect is zorgen we voor een nieuwe.

Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik de lijn na.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @EBro, nog hulp nodig hiermee? Laat het dan nog even weten.

Reageer