Hallo;
Ik weet niet of meer mensen dit probleem hebben maar ik heb nu 3 jaar glasvezel van KPN en ben er eigenlijk wel tevreden over alleen ondervind ik nu problemen met mijn receiver waarmee ik naar internetradio kan luisteren via het V-tuner programma. Het probleem is dat het signaal wegvalt na een paar minuten luisteren. Ik heb met Coolblue hier al een tijdje contact over gehad en de receiver is voor reparatie opgestuurd geweest maar deze was niet stuk maar dat dacht ik al. Ik blijf nl wel "connected" en als ik de zender opnieuw laad dan heb ik ook weer even geluid voor een paar minuten maar dan valt het geluid weer weg. Spotify via de receiver is geen probleem ook de server opties van de receiver zijn prima ik kan gewoon mijn PC benaderen om bestanden af te spelen vanaf mijn harde schijf.
Nu schijnt het probleem te liggen aan de "veiligheid" van de experia box (V8). Het advies van coolblue was om evt de experiabox te vervangen voor een andere modem/router bv de AVM Fritz!box 3490 international. Aangezien ik niet het risico wil lopen dat ik meer schade toebreng alsdat ik nu heb is mijn vraag aan iemand van KPN met de juiste expertise of ik iets simpels kan veranderen aan de experiabox om ervoor te zorgen dat ik wel internet behoud op mijn receiver. Om mijn zoon zijn playstation goed online te laten werken heb ik ook wat instellingen moeten doen maar deze werkt wel goed.
Graag zou ik hiermee geholpen willen worden.