Beantwoord

Experia Box vervangen

  • 21 January 2020
  • 7 reacties
  • 155 keer bekeken

Badge

Bij deze wil ik ook graag de nieuwste experiabox aanvragen Ivm bovenstaande problemen

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 January 2020, 11:41

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Nelson2018 

 

Hier kan je controleren of je apparatuur verouderd is,zie

zie Apparatuur controleren en omruilen

 

Laat je weten of het is gelukt?

 

Reputatie 7

Bel klantenservice op 0800-0402 (24x7) en je hebt donderdag een nieuwe.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Nelson2018, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat jouw Experia Box kuren gaat vertonen, dan moeten we kijken of deze vervangen kan worden. Gaat het in jouw geval ook om de ZXV10 H220N? Dan moet het ook via de servicetool lukken. 

Lukt dit niet, dan help ik je graag verder. Wil je in dat geval even een seintje geven? :blush:

Reputatie 7
Badge +21

@Nelson2018, ik heb geen reactie meer gezien. Heb je jouw Experia Box inmiddels kunnen omruilen voor een nieuwere variant via de servicetool? Anders ga ik graag alsnog voor je aan de slag!

Badge

Helaas geen relevante reacties. Zou toch graag de nieuwste versie ontvangen. Wifi versterkers heb ik vorig jaar al geïnstalleerd. 
Dank je wel. 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Nelson2018, hierboven zijn 3 reacties gegeven met verschillende opties om je Experia Box om te ruilen. Via een servicetool, via 0800-0402 én ik heb aangeboden om hem om te ruilen (in ruil voor je gegevens, anders wordt het lastig). Hier heb ik geen reactie op gehad, maar dit zijn stuk voor stuk wel relevante reacties. 

Op basis van je gegevens heb ik nu gezien dat je een Experia Box V9 hebt. Dit is niet per se een heel oude variant, en kan nog prima mee. Als het goed is wordt deze niet geel (zoals in het bericht waarop je in eerste instantie reageerde). Heb je problemen met WiFi? Welke snelheid haal je dan, en hoe ver zit je dan van de Experia Box / WiFi versterker af?

Badge

Oké. Ik hier in de loop van deze week mee aan de gang. Je hoort van mij. 

Reageer