Beantwoord

Experia box werkt niet meer

  • 21 July 2021
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Goedenavond, sinds vanmorgen ligt alles van KPN plat thuis. Van mijn Experia box brandt alleen het power lampje. Geen WiFi, televisie etc. Ik heb inmiddels stroom eraf gehad en weer erop, gereset, alle stekkers erin en eruit etc. Niets helpt... Waar kan het aan liggen?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 22 July 2021, 09:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Mascha212. Oei helemaal geen diensten is natuurlijk geen pretje en superonhandig. Allereerst wil ik je aanraden om het modem een reset te geven. Dit wil in veel gevallen de problemen verhelpen. Helpt dit niet? Dan is het beter om even telefonisch contact met ons op te nemen.. Het forum is niet de beste plek voor een directe oplossing. Binnen onze community helpen namelijk vooral klanten elkaar, met ondersteuning van de moderators. Door drukte kan het soms even duren voor een moderator kan helpen. Aan de telefoon heb je direct één-op-één contact en kun je zo snel naar een oplossing toe werken. We zijn bereikbaar op het telefoonnummer 0800 0402. Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.”

Uiteraard willen we jou wel helpen op het forum, vul dan jouw profiel in en geef hier even een seintje. Hou er dan wel zoals gezegd, rekening mee dat je niet direct antwoord kan krijgen. 

Hi Jeroen, bedankt voor je reactie. Resetten werkt dus ook niet. Ik ga het nummer bellen dat je door hebt gegeven. Dankjewel!