Beantwoord

Experia Box wordt erg warm en sterk vergeeld

  • 22 July 2019
  • 5 reacties
  • 1355 keer bekeken

Badge
Altijd erg tevreden over KPN, maar zojuist bijzonder telefoongesprek met het callcenter inzake vervanging modem. Is een zx v10 h220N al wat ouder model. Twee foto's bijgevoegd. Mijn zorg zit hem er in dat het een keer te warm wordt en tot onwenselijke situaties leidt zoals uitval of erger, brand.

Medewerker kon echter niets voor mij betekenen en verkleuring was onschuldig (op afstand bepaald). Wat mij echter bevreemdt is dat op alle soortgelijke gevallen hier op dit forum de modem gewoon gewisseld wordt.

Is dit nu wel of niet schadelijk en waarom in andere situaties wel omwisselen?

icon

Beste antwoord door wjb 22 July 2019, 08:58

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Wat raar dat die "medewerker" niets voor jou kon betekenen immers deze bejaarde Experia Box wordt al jaren omgeruild voor een moderne.
Bel nog eens met klantenservice op 0800-0402 (24x7) om die oude V7 om te ruilen.

Laat even weten of het gelukt is, anders zal een KPN moderator het hier op het forum voor je gaan regelen.
Reputatie 7
Badge +21
Verbazingwekkend inderdaad. Kennelijk heb je de verkeerde medewerker getroffen.
De ZXV10 H220N kent inmiddels een flink aantal problemen, die soms (in combinatie) optreden.
  1. geeft een hoog piepend geluid
  2. de witte behuizing vertoont een geel/bruine verkleuring
  3. de Experia wordt (erg) warm.
  4. terugkerende WiFi problemen
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @M Clar, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is inderdaad niet de bedoeling dat jij je onveilig voelt met deze Experia Box in huis, dat is niet acceptabel. Ik ruil hem graag voor je om, indien je niet al opnieuw telefonisch contact hebt opgenomen. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan kan ik je sneller helpen!
Badge
Hi Susan, ik heb de info aangepast! Fijn, zo ken ik jullie weer! Ik denk dat het misverstand er in zat dat de medewerker dacht dat het een nieuwer exemplaar was. De ZXV10 is nl niet gelijk aan de v10. Dit is een V7... Ik stond nog in de wacht, maar heb opgehangen nav je bericht. Nogmaals dank!
Reputatie 7
Badge +21
@M Clar, top dankjewel! Ik heb een ruiling aangevraagd. Morgen na 14.30 kan je jouw vergeelde Experia Box omruilen voor een nieuwe. Dit kan bij de Albert Heijn van der Burgt in Berghem.

De huidige ontvanger gaat retour, dus deze graag in een doos stoppen met stroomadapter. Tip: maak van te voren even een foto hoe het nu aangesloten is, dan kan je de nieuwe Experia Box zo weer aansluiten! Op de doos graag het ordernummer (3618454 ) en retour adres noteren:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verder is het belangrijk dat je een geldig legitimatiebewijs meeneemt (en dus de doos met Experia Box die retour gaat).

Dus nog 1 dag overleven met de huidige Experia Box, en morgenmiddag fijn de nieuwe ophalen en aansluiten 😉

Reageer