Vraag

Experia Box ziet mobiele telefoon als LAN-verbinding

  • 23 June 2021
  • 5 reacties
  • 98 keer bekeken

In het home overzicht van mijn experiabox staat mijn mobiele telefoon onder de LAN instellingen, maar de mobiele telefoon van mijn vrouw staat wel bij de WIFI instellingen.

Hoe kan dit ?

 

Reinier.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @ReiniervO 

Welke Experia Box heb je? Heb je ook KPN wifiversterkers? Zo ja welke, wit/zwart, rond/vierkant?

Ik heb een V10 en geen wifiversterkers.

Reinier.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb zo 1-2-3 geen verklaring. Dan zouden beide telefoons onder WiFi moeten staan. Je hebt jouw telefoon niet via een (USB?) kabel met het modem of PC verbonden?
Een wifiversterker had de verklaring kunnen zijn. Dan is de telefoon via wifi verbonden met de versterker en verder via de kabel met het modem, waardoor het modem het apparaat toont onder de LAN.

Ruud, dank voor het antwoord.

Ik heb geen USB verbinding of iets dergelijks.

Het is zelfs zo dat ook telefoons van anderen bij LAN staan, zowel Apple als Samsung, dat maakt niet uit.

Heel vreemd.

Reinier.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @ReiniervO, hele goede vraag, waar ik het antwoord niet meteen op heb! Ik dacht ook eerst aan versterkers o.i.d., maar dat is bij jou niet van toepassing zeg je. Heb je jouw 2.4 en 5 GHz frequenties gesplitst? Misschien dat dat nog een verklaring kan zijn. Anders weet ik het niet!