Beantwoord

Experia box ZXV10 vervangen

  • 16 January 2019
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Mijn Experia box ZXV10 is ook aan vervanging toe. Hoe kan ik het proces in gang zetten?
Mijn NAS is nu aangesloten op een poort met maar 100Mb/s. Dit leidt regelmatig tot problemen bij het maken van backup's vanwege de trage verbindingssnelheid.
KPN help!!!

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 January 2019, 16:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi mpinto, welkom op het forum. Gelukkig kan ik hierbij helpen. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel voor het aanvullen. De omruiling vindt plaats bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Neem dan de apparatuur mee in een doosje en je ID-bewijs. Dit moet wel dezelfde achternaam hebben als de contractant. In jouw geval is dit de Plus Meistraat 102, de Primera Noordeinde 16 of de Jumbo Detroitpad 1. Heb je een voorkeur?
Reputatie 7
Badge +24
Thanks voor je privéberichtje. Ik heb het naar de Plus gestuurd, je kunt het maandag vanaf 15 uur omruilen daar.