Experia SX551 poort openen

• 28 december 2011
  • 5 reacties
  • 2822 keer bekeken

Hallo,

Is het mogelijk bij de experiabox SSx551 een poort open te zetten. Ik heb een NAS en om die van buiten af te benaderen zou poort 53 moeten openstaan. In de experia al eens Upnp aangezet. Port forwarding gedaan voor poort 53 maar helaas haalde dat niets uit. Op het Ziggo netwerk werkt de NAS wel goed en is hij vanuit het internet te benaderen.

Met vriendelijk groet,

Rob

5 reacties

Dit probleem heb ik ook met die modem!

Want kan ik er aan doen is mijn vraag?

Want ik wil voor een spel genaamt minecraft een server maken voor samen spelen!

Maar ik kan poort 25565 niet openen.

En stel die server werkt!

Dan maak ik er nog een site bij met poort 80!

Als een beheerder dit leest kan u er wat aan doen alstublieft?

MVG
Noël H

Reputatie 1
Badge +1
Beste neol1318 en Rob6412,

Helaas valt  uw vraag buiten onze ondersteuning. Toch wil ik met u naar dit probleem kijken aangezien het modem verouderd is. Zou u mij een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- postcode en huisnummer
- telefoonnummer
- naam contractant

Dan kijk ik wat ik voor u kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Ivette

U zei dat die verouderd was maar als ik deze koop?
http://www.bol.com/nl/p/linksys-router-e4200/1003004011197565/?Referrer=ADVNLPP7bfa430dd01903f924034a3001450007674
Het gaat alleen om internet!(Want volgens mij werkte telefoon dan niet meer, weet niet zeker!)

MVG
Noël H

Zou iemand een reactie kunnen geven want ik wil zo graag kunnen port forwarden!

MVG
Noël H

Reputatie 3
Badge +4
Beste Noël H,

Het beste kan je even reageren op het aanbod van Ivette. Zoals ze aangeeft is de Siemens SX551 een aardig verouderd model en zij kan kijken of er mogelijk iets te regelen is met betrekking tot een nieuwe modem/router. Vooralsnog hoef je dan geen nieuwe router te kopen en mogelijkerwijs kan een swap je problemen volledig oplossen.

We vernemen hier uiteraard graag het resultaat.

Reageer