Beantwoord

Experia V10 H369A wifi functie gaat automatisch weer aan

• 24 februari 2018
  • 2 reacties
  • 313 keer bekeken

Vanwege de slechte wifi prestaties van mijn Experia V10 H369A heb ik op de Experia de wifi uitgezet.

Echter na 2-3 dagen staat de wifi op de Experia weer aan.

Iemand enig idee hoe dat komt?

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Justin_ 27 februari 2018, 18:25

Hoi B1010, welkom op het forum! Ik kan me goed voorstellen dat dit vragen oproept. Mercraw verwijst al naar een topic waar je meer info kunt vinden.

Het opnieuw aanzetten van jouw WiFi is een bijproduct van de maatregelen die we treffen om de WiFi storing waar de V10 mee kampt, op te lossen.

Dit is een tijdelijke maatregel en hopelijk binnenkort niet meer nodig. Er wordt vanaf vannacht nieuwe software (versie 3.4) uitgerold voor de V10. Dit gaat in groepen, uiterlijk 14 maart zal deze update ook op jouw Experia Box staan. Vanaf dat moment moet het aanzetten van de WiFi niet meer voorkomen.

Mijn excuses voor het ontstane ongemak.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Welkom bij de club :)

https://forum.kpn.com/internet-9/wifi-v10-schakelt-automatisch-steeds-aan-446312
Reputatie 7
Badge +22
Hoi B1010, welkom op het forum! Ik kan me goed voorstellen dat dit vragen oproept. Mercraw verwijst al naar een topic waar je meer info kunt vinden.

Het opnieuw aanzetten van jouw WiFi is een bijproduct van de maatregelen die we treffen om de WiFi storing waar de V10 mee kampt, op te lossen.

Dit is een tijdelijke maatregel en hopelijk binnenkort niet meer nodig. Er wordt vanaf vannacht nieuwe software (versie 3.4) uitgerold voor de V10. Dit gaat in groepen, uiterlijk 14 maart zal deze update ook op jouw Experia Box staan. Vanaf dat moment moet het aanzetten van de WiFi niet meer voorkomen.

Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Reageer