Afgelopen vrijdag (18 juni) is er een software-upgrade toegepast om mijn experia10. Daarnaast ben ik blijkbaar verhuids van het telfort-netwerk naar het kpn netwerk (domein 145.xxx.xxx.xxx naar 81.xxx.xxx.xxx).
Sinds deze actie gebeurt er iets geks met port-forwarding: mijn oude portforwards (IPv4) lopen blijkbaar nog goed; in de application configuration zie ik alleen maar entries die voorheen behoorden onder de groep “games”; de groepen die er voorheen stonden zoals bv netwerk etc zijn verdwenen. Ik kan wel iets toevoegen in application configuration maar daarna bij toevoeging in het bovenste scherm (port forwarding IPv4) kan ik niets opslaan. Volledig geblokt (zo lijkt het). Modem eerst softwarematig herstart en daarna via power-off… Helaas geen resultaat. Helpdesk gebeld en die zeggen doodleuk dat portforwarding niet ondersteund wordt. Er wordt een menu aangeboden dat niet werkt… valt dat niet onder KPN ondersteuning?? Iemand een idee??