Beantwoord

Experia V10 reset.

• 13 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 3660 keer bekeken

Mijn WW van de ExpboxV10 weet ik niet meer. Via reset/herstelknop kan je terug naar fabrieksinstellingen.
Dat je je SSID naam wist etc dat weet ik en is te herstellen doordat je weer in kunt loggen in de Expbox.
Vraag: Maar moet je dan ook al je (basis) account/inloggegevens opnieuw invoeren? Die heb ik namelijk niet bij de hand. Dank voor het antwoord!
icon

Beste antwoord door wjb 13 augustus 2018, 23:35

De herstelknop is geen fabrieksreset, maar een "gewone" herstart van de Experia Box waarbij alle instellingen behouden blijven.
Als je niet kunt inloggen, dan zal je terug naar de fabrieksinstellingen moeten gaan met de paperclip methode en het kleine reset gaatje.
De verbinding met Internet en de wifi instellingen worden automatisch hersteld en het wachtwoord voor de webinterface zal weer leeg zijn.
Bekijk origineel

5 reacties

Oftewel, hoe hard is de reset? Heb ik daarna nog verbinding met internet?
Reputatie 7
De herstelknop is geen fabrieksreset, maar een "gewone" herstart van de Experia Box waarbij alle instellingen behouden blijven.
Als je niet kunt inloggen, dan zal je terug naar de fabrieksinstellingen moeten gaan met de paperclip methode en het kleine reset gaatje.
De verbinding met Internet en de wifi instellingen worden automatisch hersteld en het wachtwoord voor de webinterface zal weer leeg zijn.
Oké, begrijp ik. Voor de zekerheid:
Dus dan moet ik (om weer internettoegang te hebben) webinterface gegevens vullen en heb ik dus wel de inloggegevens nodig (die ik ooit in de bevestigingsbrief heb gekregen)? Die brief heb ik niet meer.
Kan ik de benodigde gegevens vinden op website KPN (na inlog met KPN ID)?
Excuus. Ik lees niet goed. Je hebt het antwoord al gegeven ‘verbindingen met internet worden hetsteld’.
Ik ga het doen!
Dank!!
Alles werkt weer.
Dank je wel wjb voor je support!🙂
Heel fijn!

Reageer