Beantwoord

Experia v10 wifi

  • 19 februari 2018
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Ik heb tot anderhalve week geleden niks geen problemen gehad nu boven geen WiFi of soms even heel slecht en beneden ook slechte trage WiFi maar nog wel tedoen .
Waneer denken ze dit probleem tehebben opgelost
icon

Beste antwoord door Joran 21 februari 2018, 12:06

Welkom op het forum Truus! Het spijt me dat je hier ook last van hebt. Het goede nieuws is dat de oplossing nabij is. De update voor de Experiabox die deze problemen oplost is klaar. Een klein aantal klanten heeft deze update al, we controleren nu of zij nog klachten ondervinden. Als dat niet het geval is gaan we zo snel mogelijk alle Experiaboxen van deze update voorzien.

De voortgang kun je volgen in dit topic: [Storing] Wegvallende wifiverbinding op de V10
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Truus! Het spijt me dat je hier ook last van hebt. Het goede nieuws is dat de oplossing nabij is. De update voor de Experiabox die deze problemen oplost is klaar. Een klein aantal klanten heeft deze update al, we controleren nu of zij nog klachten ondervinden. Als dat niet het geval is gaan we zo snel mogelijk alle Experiaboxen van deze update voorzien.

De voortgang kun je volgen in dit topic: [Storing] Wegvallende wifiverbinding op de V10

Reageer