Beantwoord

Experia v10A

• 10 oktober 2018
  • 7 reacties
  • 153 keer bekeken

Reputatie 1
Net ongeveer 2 weken geleden kreeg ik de nieuwe modem Experia v10 toegestuurd wat ik op 1 oktober kon installeren... maar nu tot mijn verbazing kreeg ik vandaag een email dat ik nu weer alweer een nieuwe modem krijg, een Experia v10A. Waarom binnen twee weken een nieuwe modem en niet gelijk de eerste keer de allernieuwste?

Dat begrijp ik niet. Dat moet ik weer alles opnieuw gaan installeren.
icon

Beste antwoord door Alex_P 13 oktober 2018, 17:07

Dag Karen, welkom op het forum. Wat staat er precies in je e-mail? Ik kan dat overigens ook niet verklaren. Je hoeft het overigens niet te installeren, de V10 en V10a zijn vrijwel identiek. Sterker nog, De V10 is zelfs iets uitgebreider. Mijn advies is dan ook om de V10 te blijven gebruiken.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Fantastisch! Misschien is het een vergissing mbt de tweede nieuwe modem. Ik merk het wel. Bedankt voor het reageren! :)

Graag gedaan uiteraard. 🙂
Reputatie 1
Fantastisch! Misschien is het een vergissing mbt de tweede nieuwe modem. Ik merk het wel. Bedankt voor het reageren! 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Nee, daar kan ik duidelijk over zijn. Die omzetting heeft al plaatsgevonden, ik zie geen reden waarom dit nog een keer zou mogen gebeuren. 🙂
Reputatie 1
Ik laat het wel weten. Met de nieuwe modem wat ik op 1 oktober geïnstalleerd heb verloor ik internet meer met mijn oude modem ( s'ochtends 1 okt.) dus moest ik snel alles installeren. Als ze niet weer mijn verbinding ivm een nieuwe modem verbreken!
Reputatie 7
Badge +18
Dankjewel, dit heeft elkaar ergens gekruist. Laat het me weten mocht je toch eentje ontvangen. 🙂
Reputatie 1
Hi Alex,

Bedankt voor je reactie. Fijn dat ik beter gewoon de V10 kan blijven gebruiken. Als ik toch een nieuwe modem ontvang dan zal ik Kpn bellen.

Hier is wat in de email van 10 okt. stond:
--------------------------------------
"U krijgt een nieuw modem.
Momenteel maakt u gebruik van een verouderd modem. Door veranderingen aan ons netwerk werkt uw huidige modem binnenkort niet meer. Daarom krijgt u binnenkort een nieuw modem. Daarmee heeft u nog betere wifi in huis.
Wanneer krijgt u het nieuwe modem?
U krijgt het nieuwe modem binnen enkele dagen thuis gestuurd. U hoeft hier niet voor thuis te blijven. Zodra u het nieuwe modem hebt, kunt u het zelf gemakkelijk aansluiten. Bij het modem vindt u een uitgebreide uitleg over de installatie.

Met uw nieuwe Experia v10A modem geniet u van een snellere wifi verbinding. Ook kunnen wij u op afstand beter ondersteunen om uw wifi verbinding te optimaliseren. "

-------
Reputatie 7
Badge +18
Dag Karen, welkom op het forum. Wat staat er precies in je e-mail? Ik kan dat overigens ook niet verklaren. Je hoeft het overigens niet te installeren, de V10 en V10a zijn vrijwel identiek. Sterker nog, De V10 is zelfs iets uitgebreider. Mijn advies is dan ook om de V10 te blijven gebruiken.

Reageer