Beantwoord

Experia v10A op rood

  • 7 December 2020
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb dus een Experia v10A. Het probleem is dat hij op rood staat en ik krijg hem niet meer goed. Ik heb van alles geprobeerd (reset naar fabrieksinstallatie). Ik heb geprobeerd het te rebooten via admin. Maar nu is de wachtwoord van de admin fout. Ik heb het gevoel dat ik gehackt ben en zou graag contact willen opnemen met KPN maar geen van hun nummers blijkt te werken.

icon

Beste antwoord door Aagya 7 December 2020, 18:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Aagya, welkom op het forum! Als het lampje op je experiabox rood brandt duidt dit meestal op een probleem aan onze kant. Kun je toelichten hoe je de experiabox hebt aangesloten?
Ik kijk ook graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hoi @Aagya, welkom op het forum! Als het lampje op je experiabox rood brandt duidt dit meestal op een probleem aan onze kant. Kun je toelichten hoe je de experiabox hebt aangesloten?
Ik kijk ook graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hey Thomas, Bedankt voor je snelle reactie, maar ik heb contact op kunnen nemen met KPN. Ik krijg een nieuwe experiabox. Er werd gezegd dat er een update van binnen vast bleef of zoiets dergelijks. Ik betwijfel nog steeds of het niet een DoS-aanval is geweest. Allereerst had ik geen toegang tot mijn wifi (er stond "geen internet" en later "geen toegang tot internet"). Ik controleer de apparaten die zijn ingelogd op mijn netwerk en ze zijn allemaal van mij. Maar om zeker te zijn, trap ik ze allemaal van het netwerk af. Ik log in op Mijn KPN, ik laat het systeem proberen de experiabox te resetten maar het lukt niet (laadscherm blijft eeuwen aan) (Laat ik nog erbij toevoegen dat ik op de netwerk van mijn buren was voor dit) . Ik ging toen door met inloggen op mijnmodem.kpn, ik klik op administratie, ik start het netwerk opnieuw op, ik log uit en als ik probeer opnieuw in te loggen, kan ik niet meer. Er stond dat het wachtwoord onjuist was en nee, er was geen spelfout (ik heb het meerdere keren geprobeerd) (voor dit was ik wel op mijn eigen netwerk die het niet deed, maar ik kon nog wel in admin komen). Ik kreeg geen toegang tot websites, servers leken te mislukken elke keer dat ik het probeerde. Maar ja, eind goed, al goed. Thanks voor je reactie!